کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

رئیس شورای هیات مذهبی شهرستان دشتی گفت: از ۲۱۸ هیات مذهبی موجود در شهرستان دشتی، تاکنون ۲۰ درصد در سامانه طوبی به ثبت رسیده‌اند.

رضا ملاح اظهار داشت: شورای هیات مذهبی در چهار شهر خورموج، بادوله، کاکی و شنبه فعالیت دارد.

وی افزود: هر ماه دو جلسه با هیات‌های مذهبی در محل اداره تبلغات اسلامی شهرستان دشتی و یک جلسه نیز با حضور امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات تشکیل و به بحث و تبادل نظر می پردازیم.

رئیس شورای هیات مذهبی شهرستان دشتی ادامه داد: در شهرستان دشتی ۲۱۸ هیات مذهبی وجود دارد که ۱۴۵ هیات برادران، ۶۰ هیات خواهران و ۱۳ هیات هم نوجوانان تشکیل می‌دهند که پس از پایان ماه صفر تا کنون ۲۰ درصد از هیات مذهبی دشتی در سامانه طوبی به ثبت رسیده‌اند.

ملاح یادآور شد: یکی از برنامه های محوری هیات‌های مذهبی حضور در خانواده های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجلیل و تقدیر از این خانواده‌ها است که هر سه ماه یکبار انجام می شود.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی ما اعزام به اردو های راهیان نور است که به مدت ۱۰ روز با حضور در مناطق غرب و جنوب صورت می گیرد.

ملاح بیان کرد: امسال بالغ بر ۳ هزار نفر از هیهات مخلص ابا عبدالله جهت اعزام به کربلا و حضور در اربعین حسینی از شهرستان اعزام شدند که قبل از اعزام با تجمع بزرگ کاروان اربعین حسینی در مصلای امام خامنه‌ای خورموج این کاروان ساماندهی شدند.

وی افزود: شورای هیات مذهبی برگزاری کلاس‌های قرآنی با حضور قاریان در دستور کار قرار داد که در سال جاری تاکنون مبلغ ۱۵ میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.

رئیس شورای هیات مذهبی شهرستان دشتی یادآورشد: دهه بصیرت و اجرای برنامه های محوری این دهه به مدت ۱۰ شب و با حضور امام جمعه خورموج در مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه های مقاومت برگزار و  ویژه برنامه ۹ دی ماه نیز در شب آن روز در مصلای امام خامنه‌ای شهر خورموج برگزار خواهد شد.

ملاح گفت: شورای هیات مذهبی با پیروی از ولایت مطلقه فقیه در روز ۹ دی ماه باردیگر بیعت مجدد خود را با آرمان های امام راحل، شهدا و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام می کند.

وی افزود: هیات مذهبی شهرستان دشتی گوش به فرمان رهبری هستند و تا پای جان از این سید بزرگوار که پدر معنوی ایران و امت اسلامی در جهان هستند حمایت می کنند.
منبع: فارس

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۵
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی