کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

توسعه گردشگری روستایی در استان بوشهر

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ق.ظ

قائم‌مقام معاون عمرانی استاندار بوشهر از توسعه گردشگری روستایی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش سوک، مهرداد ستوده بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی دشتی اظهار داشت: دهیاران را اعضای شوراهای روستایی انتخاب می‌کنند و شوراها و دهیاران در واقع عصاره و چکیده رای مردم هستند و نقش موثر و ارزشمندی در توسعه روستایی دارند.

وی افزود: رویکرد جدید دفتر شهری و روستایی استانداری بوشهر، ایجاد تعامل مثبت و سازنده با شوراها و دهیاری‌ها و شهرداری‌هاست و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که با همکاری و تلاش مضاعف شاهد عمران و آبادانی در شهرها و روستاها و در سراسر استان باشیم.مدیرکل شهری و روستایی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: بازدید از بخش‌ها و روستاهای مختلف در واقع به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات و معضلات دهیاران و روستاهاست و نهایت تلاش خود را برای احصای دقیق مشکلات و ارائه راهکارها برای کاهش مشکلات و سرعت بخشیدن به توسعه روستاها به کار می‌گیریم.

ستوده تصریح کرد: نقش روستاییان در نظام اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و از ابتدای شکل‌گیری انقلاب و سپس در دوران دفاع مقدس و همچنین در سایر عرصه‌ها شاهد حضور موفق روستاییان عزیز در صحنه بوده و هستیم و بخش عظیمی از افتخارات نظام اسلامی مرهون روستاییان عزیز است.

وی یادآور شد: خدمات‌رسانی به مردم و جلب رضایت مردم شریف و فهیم روستایی مهم‌ترین وظیفه مسئولان به ویژه دهیاران است و ما نیز تمام ظرفیت موجود را برای ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به روستاها ارائه می‌کنیم.

قائم مقام معاون عمرانی استاندار و مدیرکل شهری و روستایی استانداری بوشهر بیان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه و خاصی به روستاها دارد و استاندار بوشهر نیز همواره نسبت به عمران و آبادانی روستاها تاکید داشته و شاهد اجرای پروژه‌های بسیار ارزنده‌ای در تمام روستاهای استان هستیم که نسبت به دوره‌های قبل بی‌نظیر است.

ستوده با اشاره به انتخاب استاندار بوشهر به عنوان استاندار برتر کشور در توسعه روستایی گفت: این انتخاب نشان دهنده اقدامات موثر عمرانی در سطح روستاهای استان بوشهر است و امیدواریم روز به روز شاهد بهبود وضعیت روستاهای استان باشیم.

وی ابراز داشت: توسعه زیرساخت‌های گردش آزاد اطلاعات در مناطق روستایی مورد توجه قرار دارد و بهبود وضعیت اینترنت در روستاها به جد پیگیری می‌شود که موفقیت‌های خوبی نیز حاصل شده است.

قائم مقام معاون عمرانی استاندار بوشهر از توسعه گردشگری روستایی در استان بوشهر خبر داد و افزود: در استان بوشهر ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه گردشگری و توریسم وجود دارد و به ویژه روستاهای استان قابلیت بسیار زیادی دارند که امسال تاکید زیادی بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای استان داریم.

ستوده اضافه کرد: گسترش ورزش‌ها و آیین‌های بومی و محلی در مناطق روستایی مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدواریم در این مسیر نیز به توفیق لازم برسیم.

وی گفت: دفتر شهری و روستایی استانداری بوشهر، آمادگی کاملی برای رسیدگی به مشکلات روستاها در سراسر استان دارد و با همکاری دهیاران و شوراهای روستایی برای توسعه بیش از پیش روستاها اهتمام می‌ورزیم.

در این نشست، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی دشتی نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

منبع: فارس

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۶
محمد ریزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی