کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اشاره به اصلاح یکی از احکام دائمی برنامه های توسعه کشور در مجلس پیرامون بیمه اجتماعی کشاورزان اظهار کرد: این اصلاحات که اعمال سقف سنی از این جمله است باید به شورای نگهبان ارسال شود.
 
محمدرضا رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: در این اصلاحیه دولت مکلف شده است تمام بیمه شدگان روستایی را که به 70سالگی رسیده‌اند در صورت تقاضای آنان و برخورداری از سابقه پرداخت حق بیمه به مدت 10 سال به صندوق بازنشسته و متناسب با سنوات حق بیمه، مستمری پرداخت کند.

وی افزود: همچنین در مجلس مصوب شد که شرط سنی برای عضویت بیمه گذاران جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تعیین شود که حداکثر 50 سال است.

رستمی ادامه داد: از اشکالات وارد شده بار مالی آن بود که اکنون دیده شده است و هر زمان شورای نگهبان آن را تصویب کند و ابلاغ شود قابلیت اجرا پیدا می کند.

رستمی پیش از این به برخی چالش های پیش روی صندوق اشاره و اظهار کرده بود: مهمترین چالش ما پارامترهای بازنشستگی و عضویت هستند و باید اصلاحات پارامتریک صورت پذیرد. اکنون سقف سنی برای عضویت نداریم و ما را دچار مشکل کرده است.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۸
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی