کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

۲۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

مردم بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی خواستار تسریع در تکمیل پروژه تعریض و بهسازی راه ارتباطی ناصری به این شهر شدند.

به گزارش گرنا: آنان می گویند: عملیات اجرایی قطعه دوم این جاده از سنا تا چاهگاه که در سال جاری آغاز شده بود، مدتی است متوقف شده

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۶
محمد ریزی

شیرعلی بهادری در شورای سلامت شهرستان دشتی اظهار داشت: آن چه سبب ایجاد دغدغه‌هایی برای جامعه شده استفاده و تزریق هورمون رشد در محصولاتی مانند گوجه فرنگی است که برای زودتر رسیدن و قرمز شدن گوجه‌فرنگی‌های سبز‌ رنگ استفاده می شود تا این محصول را زودتر به بازار روانه کنند.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۸
اصغر رجبی

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان دشتی از تشکیل ۹ کمیته در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی این شهرستان خبر داد.

حمید بردستانی امروز در اولین جلسه هماهنگی ستاد سفر شهرستان دشتی اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در نوروز سال ۹۵، ۶۵ درصد از مسافرین نوروزی که به استان بوشهر مسافرت کرده بودند از کیفیت خدمات رضایت داشتند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۴
اصغر رجبی

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای بهسازی و روکش آسفالت جاده شهر اهرم به دلوار در استان بوشهر اختصاص یافت.

سید کمال الدین شهریاری افزود: جاده اهرم به دلوار یکی از محورهای مهم ارتباطی و ترانزیتی در شهرستان تنگستان است که ارتباط نوار ساحلی با مرکز این شهرستان را برقرار می کند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۱
اصغر رجبی

مدیرکل امورشهری وروستایی استانداری بوشهر گفت: هر پروژه ای از دستگاههای اجرایی که قراراست در سطح روستاهای این استان عملیاتی شود باید به تعاونی دهیاران همان روستا واگذار شود.

مهرداد ستوده در نشست بررسی مسایل و مشکلات روستاهای شهرستان گناوه در فرمانداری افزود: تجربه ثابت کرده که هر پروژه ای به تعاونی دهیاران محول شده با قیمت بسیار پایین و کیفیت بسیار بالا صورت گرفته و نمونه آن در استان بوشهر زیاد است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۹:۱۷
اصغر رجبی

استان بوشهر به عنوان بزرگترین تولید کننده گوجه فرنگی خارج فصل کشور شناخته می شود که محصول آن از اوایل آذر تا نیمه نخست فروردین نیاز بازار را تامین می کند؛ اما هر از چندی، قیمت پایین فروش، به چالشی برای کشاورزان مبدل می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۹:۱۴
اصغر رجبی

هیات ویژه مجلس و وزارت کشاورزی برای بررسی ابعاد بحران افت شدید قیمت گوجه فرنگی در مزارع بوشهر به این استان می آیند.

جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس دهم به همراه تعدادی از مدیران جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی، اتاق بازرگانی و صندوق ذخیره کشاورزان برای بررسی وضعیت گوجه کاران بوشهر به شهرستان های جنوبی این استان سفر می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۹:۱۰
اصغر رجبی

طی حکمی؛

اکبر علیزاده به عنوان مدیر اجرایی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری منصوب شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۷
محمد ریزی
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه مزیت اصلی استان بوشهر دریا است و با وجود ۹۳۷ کیلومتر خط ساحلی بکر و منحصر به فرد، این انتظار دور از دسترس نیست.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۰
اصغر رجبی
جمشیدی با اشاره به اینکه در حوزه برق هم پروژه‌های مهمی انجام شده است، افزود: پیش از این در جزایر شیف و خارگ با خاموشی‌های مکرر روبه‌رو بودیم اما هم اکنون این مشکل رفع شده است و حتی واگذاری انشعاب انجام می‌شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۵ ، ۰۷:۵۵
اصغر رجبی
وی به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن وحدت و ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی اشاره کرد و افزود: با توجه به اعتمادی که آحاد مردم به روحانیت دارند وظیفه سنگینی بر دوش علما و اندیشمندان اسلامی است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۰:۴۲
اصغر رجبی

در لایحه بودجه سال آینده کشور که هفته پیش توسط رییس جمهور به مجلس تقدیم شد، در فصل پروژه های عمرانی ۱۹ بند شاخص مرتبط با استان بوشهر قرار دارد که عمدتا تکرار ردیف های سالیان گذشته می باشند.

در این لایحه، برخی از ردیف های اعتباری کاهش حتی ۵۰ درصدی هم تجربه کرده اند که ناشی از رویکرد دولت در سال پایانی به برخی مقولات توسعه ای جدید است، یا آنکه توقع می رود با تامین اعتبار سالجاری، نیاز نقدینگی شان برای ۹۶ کمتر است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۷:۲۹
اصغر رجبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: دو کارخانه رب گوجه‌فرنگی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

محمدتقی منوچهری اظهار داشت: استان بوشهر از قطب‌های تولید گوجه‌فرنگی در سطح کشور است و ۱۲ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی استان زیر کشت این محصول رفته است که تاکنون ۱۴۰ هزار تن از سه هزار و ۵۰۰ هکتار برداشت شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۵ ، ۰۸:۱۱
اصغر رجبی

استاندار بوشهر گفت: در حالی که کارشناسان کشاورزی نسبت به تبعات افزایش کشت گوجه‌فرنگی به کشاورزان هشدار داده بودند، اما به دلیل بی‌اعتنایی‌های انجام شده شاهد افت قیمت این محصول در بازار هستیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۵ ، ۰۸:۰۸
اصغر رجبی

کشاورزان دشتی و تنگستان به خاک سیاه نشسته اند

نماینده مردم دشتی و تنگستان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خواهان رسیدگی سریع و اقدام عملی برای رفع مشکل افت شدید قیمت گوجه فرنگی کشاورزان این منطقه شد.

سید کمال الدین شهریاری در صحن علنی مجلس و در فرصت تذکرهای شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان شهرستانهای دشتی و تنگستان با خسارت و زیان های جبران ناپذیری مواجه شده اند که دارند به روز سیاه می نشینند

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۹:۱۰
محمد ریزی