کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
به گزارش سوک ؛ پرویز فتاح در نشست با مسئولان شهرستان کنگان با اشاره به تعامل خوب دولت و مجلس با نهاد کمیته امداد اظهار داشت: دولت و مجلس بیشترین تعامل را با امداد دارند و اگر تاکنون مشکلی حل نشده وجود دارد به این سبب است که از طرف کمیته امداد بیان نشده است.

فتاح با بیان اینکه فقرا و محرومان ولی نعمتان  جامعه هستند، افزود: سخنان حضرت امام راحل در این باب باید به عنوان یک نقشه راه در راستای خدمت رسانی به محرومان قلمداد شود.

وی با بیان اینکه  این نهاد دارای اهدافی نورانی است تصریح کرد: کمیته امداد نهاد مقدسی است که بر اساس حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی که به من ابلاغ شده، دارای اهدافی نورانی و الهی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: بنا داریم با ارائه خدمات مطلوب به مددجویان، در اسرع وقت زمینه بهره مندی آنها را از خدمات نظام را فراهم کنیم.

فتاح با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران کشور فقیری نیست، گفت: منابع مختلفی در سراسر کشور برای فقرزدایی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و رفع محرومیت استفاده کرد.

وی خودکفایی مددجویان را از هداف مهم کمیته امداد دانست و تصریح کرد: نگاه ما در کمیته امداد این است که با خودکفا و توانمند کردن مددجویان به مرور زمان آنها را از چرخه حمایتی امداد خارج کنیم و بیشتر بر حمایت افراد سالخورده و فقیر تمرکز کنیم.

فتاح با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی امدادگران کمیته امداد گفت: هنر امدادگران در کمیته امداد این است که با جذب مشارکت وسیع خیران و استفاده از ظرفیت‌های موجود بتواند مددجویان را توانمند سازد و با اکرام و احترام از چرخه حمایتی خارج کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه این نهاد همانند نهادهای دولتی نیست که با تزریق پول از بالا اداره می‌شود، تاکید کرد: اصلی‌ترین کار ما در کمیته امداد، در آمدزایی پایدار برای مددجویان، حامی یابی برای ایتام در کنار اکرام مددجویان است که با توجه به امکانات موجود در کشور دست یافتنی است.

 فتاح با اشاره به نحوه هزینه‌کرد درآمدها و کمک‌های مردمی در هر استان تصریح کرد: یک ریال از در آمدهای هر استان به خارج از استان، شهر یا شهرستان، انتقال داده نمی‌شود و بلکه در آمدها در همان استان برای رفع مشکلات و محرومیت‌های مردم همان استان هزینه می‌شود.

وی در خصوص تسریع و تسهیل امر خدمات‌رسانی به مددجویان تحت حمایت اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد این است که با برنامه‌ریزی مناسب ارائه خدماتی مانند اعطای وام و تسهیلات اشتغال و اعصای جهیزیه نوعروسان را به روز کند  تا از ایجاد صف‌های پشت نوبتی ممانعت به عمل آید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: تمام ارزیابی‌های ما در طرح‌های اشتغالزایی به سمتی است که این خانواده‌ها توانمند شوند، چون معتقدیم فلسفه ارائه این تسهیلات، اشتغالزایی و خودکفا شدن خانوادهاست.

فتاح با اشاره به مشکل مهم مددجویان در بحث مسکن گفت: به عنوان یک کارشناس عمران و به عنوان فردی که در کمیته امداد مسئولیت دارم، می‌گویم تا سرپناهی برای مددجویان ساخته نشود آرام و قرار ندارند چون با رفع مشکل مسکن این افراد بخش عمده‌ای از مشکلات آنان حل می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت در کمیته امداد، خدمت به راه امام و دفاع از حرم است، تصریح کرد: امدادگران کمیته امداد همانند مدافعین حرم محسوب می‌شوند که برای سربلندی اسلام و نظام تلاش می‌کنند.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی