کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
استاندار بوشهر گفت: شهرداری‌ها در سال آینده پروژه‌های خود را به سمت پروژه‌های عمرانی ببرند، با توجه به ظرفیت گردشگری در بیشتر شهرهای استان، شهرداران گردشگری را با نگاه اشتغالزایی و درآمدزایی دنبال کنند.

دکتر مصطفی سالاری در گردهمایی مشترک شهرداران استان بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز اظهار داشت: شهرداران استان باید از این فرصت برای درآمدزایی بیشتر استفاده کنند.

وی بیان کرد: شهرداری‌هایی که ظرفیت ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت گردشگری دارند باید شرایط لازم برای این امر را در ایام نوروز فراهم کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری نشست‌های هم اندیشی شهرهای استان گفت: این نشست‌ها تا پایان امسال دنبال خواهد شد و مصوبات آن توسط شهرداری‌ها و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

دکتر سالاری با قدردانی از تلاش و هماهنگی شهرداران در جریان وقوع سیل در استان بیان داشت: در جریان سیل، کار به موقع و منظمی انجام و این امر موجب شد که تلفات و مجروح نداشته باشیم هر چند یک نفر به دلیل شدت بارندگی و فروریختن سقف فوت شد.

وی بر ضرورت برخورد با تخلفات در شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: در برخورد با تخلفاتی که با حق و حقوق مردم ارتباط دارد کوتاه نمی‌آییم و از حق مردم نمی‌گذریم و مسامحه نخواهیم کرد.

استاندار بوشهر اظهار داشت: شهرداری‌ها در سال آینده پروژه‌های خود را به سمت پروژه‌های عمرانی ببرند، با توجه به ظرفیت گردشگری در بیشتر شهرهای استان، شهرداران گردشگری را با نگاه اشتغالزایی و درآمدزایی دنبال کنند.

دکتر سالاری با بیان اینکه سال آینده 100 میلیارد تومان برای بخش گردشگری با هدف ایجاد درآمد اختصاص می‌دهیم گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته پیش بینی می‌شود تا پایان امسال 515 شغل در دهکده گردشگری بوشهر ایجاد شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات گفت: شهرداری‌ها حتی به صورت غیر مستقیم هم در انتخابات دخالت نکنند و طوری عمل نکنند که عملکرد آنان نشان از حمایت از قشر یا طیف خاصی باشد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۷
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی