کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

استاندار بوشهر گفت: در حالی که کارشناسان کشاورزی نسبت به تبعات افزایش کشت گوجه‌فرنگی به کشاورزان هشدار داده بودند، اما به دلیل بی‌اعتنایی‌های انجام شده شاهد افت قیمت این محصول در بازار هستیم.

مصطفی سالاری امروز در نشست با مدیران، مسؤولان و معتمدین مردم شهر بردخون اظهار داشت: افزایش میزان کشت گوجه‌فرنگی از ۱۲ هزار هکتار به ۵۰۰ هزار هکتار سبب شد که همزمان با هم‌رسی محصول در استان‌های همسایه شاهد افت شدید قیمت گوجه‌فرنگی در استان بوشهر باشیم.

وی اضافه کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکلاتی این چنین، توجه به الگوهای کشت است که سالانه توسط کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی به کشاورزان اعلام می‌شود.

استاندار بوشهر عنوان کرد: بدنبال راه حل منطقی برای رفع مشکلات کشاورزان گوجه‌کار استان هستیم که مکاتباتی نیز در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با بهبود شرایط و وضعیت آب و هوایی و رفع یک سری مشکلات به دغدغه کشاورزان پایان دهیم.

استاندار بوشهر با اعلام طبیعت بکر بخش بردخون اظهار داشت: کوه جاشک که به عنوان یک اثر ملی در حوزه محیط زیست ثبت شده دارای قابلیت گردشگری مناسبی است که می‌توان از این ظرفیت در راستای گسترش اقتصاد محلی استفاده کرد.

وی ادامه داد: در طول فصول پاییز، زمستان و ماه اول بهار شاهد حضور گردشگران در این محدوده طبیعی هستیم که انتظار می‌رود بیش از گذشته نسبت به معرفی این اثر جذاب طبیعی تلاش شود.

سالاری شهر بردخون را به دلیل پرورش مشاهیر دینی در سطح استان بوشهر برجسته خواند و عنوان کرد: یکی از شخصیت‌های بزرگی که از بردخون رشد کرد آیت‌الله حسینی بوشهری است که به عنوان مدیری برجسته و یک معلم اخلاق در سطح کشور شناخته شده است.

وی با اشاره به کاستی‌های موجود در این شهر بیان کرد: تلاش مجموعه مدیریت استان بر کاهش مشکلات و تنگناهای موجود در شهرهای استان از جمله شهر بردخون است که در این راه موفق به رفع بخش عمده‌ای از این مشکلات شده‌ایم هر چند که بخشی از کاستی‌ها نیز هنوز پابرجاست.

استاندار بوشهر ادامه داد: اسکله خورخان بردخون به‌رغم پیگیری‌های فراوان هنوز دارای مشکلاتی است که سبب شده صیادان منطقه نتوانند استفاده بهینه‌ای از آن داشته باشند.

سالاری ادامه داد: از طریق اداره بنادر و کشتیرانی استان بوشهر بدنبال رفع بخشی از مشکلات این اسکله هستیم.

وی با اعلام نگاه استان به ترمیم خطوط انتقال آب این شهر عنوان کرد: در این راستا بودجه مناسبی پیش‌بینی شده تا بتوانیم بخش عمده‌ای از تاسیسات فرسوده آب‌رسانی به این شهر را اصلاح و بازسازی کنیم.

استاندار بوشهر خرید خانه مفتون از شاعران معاصر این شهر را منوط به تعین قیمت مناسب ذکر کرد و افزود: در صورتی که توافقی بر سر خرید این ملک انجام شود، پس از پرداخت هزینه‌های مربوط به مرمت به عنوان یک مکان فرهنگی می‌توان از آن استفاده کرد.

در این نشست بخشی از مسؤولان نسبت به دغدغه‌های خود برای پیشرفت و توسعه این بخش نکاتی ایراد کردند که با پاسخ استاندار بوشهر مواجه شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی