کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

به مناسبت هفته بسیج مسئولین و بسیجیان شهرستان دشتی با آرمانهای شهدا و امام خمینی(ره) تجدید عهد و پیمان کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی عصر پنج‌شنبه در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج به دیدار اخیر بسیجیان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: اگر بسیج بخواهد بیشتر مفید و فایده داشته باشد باید پنج سر فصل که معظم له اشاره کردند زنده و تقویت کنند.

حجت الاسلام ابوذر شاد با بیان اینکه بصیرت اولین سرفصل مهم است، افزود: مقام معظم رهبری بارها در این خصوص تاکیداتی داشته اند و اساس دعوت انبیاء الهی بصیرت است.

وی بیان کرد: بصیرت می تواند جلوی نفوذ دشمن در همه عرصه هایی که برای ضربه زدن دلخوش کرده را بگیرد  و اگر بصیرت نباید خیلی از گرفتاریها پیش می آید و امنیت ما مخدوش می شود.

شاد ادامه داد: بسیج از باورهای دینی و اخلاقی ما دفاع می کند و ظرفیت بسیج ماهیت ارزشمندی است و همواره برای دشمنان ما وحشت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن هر چه قدر رصد می کند متوجه دایر و نفوذ بسیج می شود و هر کجا که دست می گذارد می بیند بسیج در آنجا وجود دارد.

شاد به راهبردهای دشمن اشاره کرد و گفت: یکی از راهبردهای دشمن ترویج روحیه انفعال و تضعیف نهاد های انقلابی است و می خواهند مسئولین، روحانیت ، علما و بزرگان ما دغدغه مسائل اخلاقی و معنوی نداشته باشند.

در این مراسم فرماندار شهرستان دشتی و برخی از مسئولین نیز حضور داشتند.

منبع: مهر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۶
محمد ریزی

نظرات  (۱)

دوست عزیز سلام.

تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد به دنبال نویسندگان و به صورت تخصصی وبلاگ نویسان برتر میگرده تا با بازنشر مطالب خوب و مفیدشون در موضوع آزاد مخاطبین بیشتری پیدا کنند. خوشحال میشیم از سایت دیدن بفرمائید و درصورت علاقه مندی مطالب خوبتون رو در موضوع آزاد منتشر کنید.

موضوع آزاد یک لینک مستقیم به مطلب شما ایجاد میکنه و علاقمندان به مطلبتون رو به سمت شما روانه میکنه.

از اینکه با تولید محتوای خوب و مفید به ارتقای وب فارسی کمک میکنید ممنونیم :)

تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی