کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: بیمارستان قائم(عج) نیروی دریایی سپاه بوشهر با ۶۴ تخت بستری و امکانات پیشرفته درمانی و تشخیصی در اختیار همه اقشار مردم استان بوشهر قرار می‌گیرد.

سردار علی رزمجو  در مراسم افتتاح  بیمارستان حضرت قائم(عج) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر با بیان اینکه تامین سلامت و حفظ و ارتقاء آن یک مقوله لازم برای حیات بشر است اظهار داشت: در آیین حیات بخش انسان این مهم از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه خداوند طبیب همه بشر است تصریح کرد: خداوند متعال خواص درمانی در داروها در نظام آفرینش برای درمان همه بیماران قرار داده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه انسان‌ها شناخت دردها، داروها و چگونگی درمان بیماران را آموخت افزود: خداوند استعدادهای درمانی را در اذهان بشر قرار داد تا از این طریق سلامتی انسان‌ها حفظ شود.

رزمجو با بیان اینکه بیمارستان قائم نیروی دریایی سپاه بوشهر با ۶۴ تخت افتتاح شد خاطر نشان کرد: فاز نخست آن شامل اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل، جراحی زنان ومردان، داخلی زنان و مردان، زایشگاه و مراقبت‌های پس از زایمان، مراقبت‌های ویژه، اطفال و مراقبت‌های ویژه اطفال است.

وی با بیان اینکه بیمارستان حضرت قائم(عج) بوشهر با زیربنای ۸ هزار و ۱۸۲ مترمربع ساخته شده است، افزود: برای ساخت و تجهیز این فاز، ۳۱۳ میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات دفتر رهبر معظم انقلاب تامین شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از ساخت فاز دوم این بیمارستان خبرداد و تصریح کرد: ساخت فاز دوم بیمارستان حضرت قائم(عج) بوشهر در آینده نزدیک با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

رزمجو تاکید کرد: این مرکز درمانی در اختیار همه اقشار مردم در استان بوشهر قرار می‌گیرد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
اصغر رجبی

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز
با عرض ادب و احترام
تشکر میکنم بابت وبلاگ خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی