کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اشتغال در شهرستان‌های دشتی و تنگستان مطلوب نیست.

سید کمال الدین شهریاری در نشست بررسی مسائل و مشکلات کارخانه آهک هیدراته شهرستان دشتی اظهار داشت: علی‌رغم همه شعارهای گذشته در حمایت از اشتغال و صنعت ولی وقتی در رده بندی جهانی ارزیابی می‌شویم وضعیت مطلوبی نداریم.

وی افزود: امروز در فضای کسب و کار وضعیت مطلوبی نداریم و بزرگترین چالش امروز ما در کشور اشتغال جوانان و نیروی کار است.

شهریاری با بیان اینکه برای بهبود این وضعیت چاره‌ای جز حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نداریم، یادآور شد: یکی از برنامه‌های اصلی من در این چهار سال حمایت از سرمایه‌گذار و ایجاد سرمایه‌گذاری مولد و اشتغال‌زا است.

وی بیان کرد: برخی از قوانین دست و پای سرمایه‌گذار را بسته و دستگاه‌های اجرایی با اجرای این قوانین مانع از ایجاد فضای روان برای سرمایه‌گذاری می شوند.

شهریاری یادآور شد: باید از سرمایه‌گذار حمایت کنیم تا دیگر سرمایه‌گذاران تشویق شوند در منطقه سرمایه گذاری کنند.

نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهبود وضعیت اشتغال منطقه و ایجاد فضای کسب و کار ضرورت دارد سرمایه گذاران و کارآفرینان در شهرستان‌های دشتی و تنگستان حمایت شوند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون سه هزار نفر درخواست اشتغال به من داده اند، یادآور شد: نیروی انسانی جویای کار برای فراگیری آموزش‌های لازم و مورد نیاز به فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند تا آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

شهریاری بیان کرد: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان در خصوص راه‌اندازی پایانه صادرات مواد معدنی قرار شد اولین بندر صادرات مواد معدنی در حوزه دشتی وتنگستان ایجاد شود.
منبع: مهر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۳
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی