کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
جشن ازدواج همزمان ۴۰ زوج در شهر شنبه شهرستان دشتی برگزار شد

جشن ازدواج ۴۰ زوج جوان شهر شنبه از توابع شهرستان دشتی، توسط موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های استان بوشه برگزارشد.

مدیر آبشار عاطفه های استان بوشهر پیش از ظهر امروز درآیین آغازین روز جشن ازدواج ۴۰ زوج جوان در شهر شنبه اظهار داشت: چهارمین شعبه موسسه آبشار عاطفه ها را در شهر شنبه در حالی افتتاح می‌کنیم که با جشن ازدواج ۴۰ زوج جوان در این شهر هم زمان شده است.

عباس گرامی افزود: امیدواریم به همت خیرین بتوانیم در شهرهای مختلف استان بوشهر چنین جمع جوان در این آیین‌های مقدس داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم در حد توان و بضاعت  دست دختران و پسرانی را برای ازدواج با کمک و مساعدت خیرین بگیریم.

گرامی یادآورشد: خیریه آبشار عاطفه ها به مرکزیت شهرمشهد مقدس از سال ۱۳۸۰ شروع به کار کرد و اولین شعبه‌های آن در استان خراسان و سپس در کشور فراگیر و تاسیس شد و تا امروز خیریه آبشار عاطفه ها به عنوان بزرگترین مرکز خیریه با ۲۵۰ شعبه در کشور فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: خیریه آبشارعاطفه ها از سال ۱۳۹۲در استان بوشهرفعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون در شهرستان های بوشهر، دشتستان و دشتی دارای شعبه است .

گرامی تصریح کرد: در تمام شهرستان‌های استان بوشهر، شعبه آبشار عاطفه راه‌اندازی می شود و در شهرها و روستاها که نیازمندی بیشتری دارند خدمات ارائه خواهیم داد.

در این آیین، موسسه آبشارعاطفه استان بوشهر با همکاری خیریه علی بن ابی طالب(ع)  بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی به ۴۰ زوج جوان معادل ۲۲۰ میلیون  ریال انواع کالا شامل اجاق گاز، پتو، فلاسک، سرویس ظروف آرکوپال به همراه پول نقد اهدا شد.
منبع: فارس

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۸
محمد ریزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی