کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

سامرا به روی زائران عتبات عالیات گشوده شد

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ق.ظ
مدیر عملیات ستاد شمسا نیز پیش تر گفت: زیارت حرمین عسکریین از امروز به صورت رسمی و با تشرف 6 کاروان از زوار ایرانی بازگشایی شد.
به گزارش سوک ؛ محسن نظافتی اظهار داشت: تنها زائرانی که به هنگام انجام عملیات ثبت نام اعزام به عتبات عالیات گزینه سفر به سامرا را در فرم اینترنتی خود قید کرده اند می توانند برای زیارت حرمین عسکریین به این شهر اعزام شوند.

وی با بیان اینکه بعد از مدتها امروز چند کاروان راهی سامرا شدند، خاطر نشان کرد: اعزام به این شهر مقدس در حالی صورت می گیرد که تمامی مسایل امنیتی با هماهنگی مسئولان عراقی به انجام رسیده و زائران می توانند با امنیت کامل به زیارت امامین عسکریین اعزام شوند.

نظافتی اظهار داشت: با توجه به اینکه امکانات رفاهی اقامت شبانه روزی برای زائران عتبات در این شهر مهیا نیست، زائران پس از انجام اعمال زیارت راهی مکانهای اقامتی خود در دیگر شهرهای مقدس اعزام خواهند شد.

مدیر عملیات ستاد شمسا نیز پیش تر گفت: زیارت حرمین عسکریین از امروز به صورت رسمی و با تشرف 6 کاروان از زوار ایرانی بازگشایی شد.

مرتضی نصراللهی مدیر عملیات ستاد شمسا در عراق اظهار داشت: فعلا فقط کاروان های هوایی بغداد و نجف با رعایت مسایل امنیتی به زیارت امامین سامراء مشرف می شوند.

وی افزود: شش کاروان هوایی که دیروز از طریق فرودگاه بغداد وارد عراق شدند امروز وارد سامراء شده اند و با توجه به مسایل امنیتی هنوز برنامه ای برای زایران زمینی وجود ندارد.

نصراللهی با توصیه به مسئولان کاروان ها گفت: با توجه به مسایل امنیتی در عراق، هماهنگی لازم با نیروهای امنیتی را داشته باشند و ساعات تشرف به حرمین امامین عسکریین در سامراء را تنظیم کنند تا با مشکلی روبرو نشوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۸
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی