کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

نماینده مردم دشتی و تنگستان با عنوان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: قریب به ۵۰۵ هزار عضو سهامدار تعاونی مرزنشینان استان بوشهر سالها است که از مزایا و سهمیه سالیانه خود محروم هستند.

دکتر شهریاری که برای چاره جویی و رفع این مشکل به دیدار معاون اجرایی رئیس جمهور رفته بود؛ افزود: استان بوشهر با محرومیت های گوناگون و عدم ایجاد زیرساخت های اقتصادی لازم در سالهای اخیر، دستخوش شرایطی بحران زا و تأسف برانگیز شده است.

شهریاری تصریح کرد: این رویه زیبنده مرزنشینان غیور و نجیب استان بوشهر نیست.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این نشست خواهان تسریع در اجرای مصوبات دولت در شهرستان های دشتی و تنگستان شد.
راه اندازی دانشکده علوم اجتماعی شهرستان دشتی، تصویب احداث سد خاییز و احداث تاسیسات بندر لاور ساحلی از محل منابع سالجاری مدیریت بحران کشور در هیأت دولت، اجرای کامل مصوبات تکمیل و بازسازی تأسیسات زیربنایی بخش شُنبه و مناطق زلزله زده شهرستان دشتی از قبیل محور ناصری به شُنبه، محور لاور به دشت پلنگ از مطالباتی بود که دکتر شهریاری در دیداری با محمد شریعتمداری مطرح کرد.
شهریاری از علاقه مندی شریعتمداری به طرح و پیگیری مشکلات مرزنشینان گفت و اضافه کرد: معاون رئیس جمهور با درک ضرورت توجه و اعتماد به مرزنشینان و نگاه مثبت و حمایتی رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور قول مساعد داد تا موضوع را با جدیت و نگاه حمایتی در دولت پیگیری نماید.

منبع: کانال خبری دکتر شهریاری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی