کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

استخدام ۵۰ نفر در بیمارستان زینبیه خورموج

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۶ ق.ظ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۵۰ نفر نیروی جدید به کادر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی اضافه می‌شود.

اصغر بحرانی اظهار داشت: با توجه شیوع آنفلونزای فوق حاد پرندگان تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وجود این بیماری در شهرستان دشتی دریافت نشده است.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دشتی در آبان‌ماه امسال افزود: این سفر دارای دستاورد‌های بسیار خوبی در حوزه سلامت برای شهرستان بوده و وزیر بهداشت قول داد که تمام کمبودها در حوزه بیمارستان مرتفع شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی بیان کرد: در روز ۱۴ آذرماه امسال در نشست نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت در تهران شاهد وعده‌های خوبی از طرف وزیر بهداشت بودیم که انتظار می‌رود تحولات مناسبی در بیمارستان زینبیه خورموج شکل گیرد.

وی ادامه داد: تا دو ماه آینده اورژانس این بیمارستان جابجا و دو بخش جدید به بیمارستان زینبه خورموج اضافه می‌شود.

بحرانی یادآور شد: با افزایش دو بخش به بیمارستان زینبیه خورموج نیاز به جذب پرستار، بهیار، نیروی آزمایشگاهی، رادیولوژی، پرسنل اتاق عمل است در این راستا و با افزایش تعداد ۴۴ تخت به این بیمارستان، دستور جذب ۵۰ نیروی انسانی جدید به شبکه بهداشت و درمان دشتی صادر شده است.

وی افزود: با توجه به برآوردهای انجام شده بیمارستان زینبیه نیازمند داشتن یک دستگاه چشم پزشکی است که با دستور وزیر بهداشت این تجهیزات به همراه تجهیزات اورتوپدی برای بیمارستان زینبیه خورموج خریداری و نصب می‌شود.

بحرانی گفت: یکی دیگر از دستاوردهای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دشتی دستور خرید سه دستگاه تخت های مراقبت نوزادان نورس است که به زودی در این بیمارستان نصب می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی افزود: وزیر بهداشت دستور نصب سی تی اسکن ۸ اسلایس به ۱۶ اسلایس برای بیمارستان زینبیه خورموج را صادر کرد که قیمت این دستگاه بیش از ۴ میلیارد تومان است که به زودی در بیمارستان نصب می‌شود.

بحرانی بیان کرد: در حال حاضر هفت پزشک متخصص در بیمارستان زینبیه خورموج فعالیت می‌کنند که با دستور وزیر بهداشت پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک رادیولوژی و سونوگرافی، پاتولوژی، بیهوشی، متخصص قلب و عروق و چشم پزشک به متخصصین بیمارستان زینبیه خورموج اضافه می‌شود.

وی افزود: دکتر صفی‌نژاد که از پزشکان متخصص چشم پزشکی و نیروهای بومی شهر کاکی است طبق هماهنگی‌های صورت گرفته هفته‌ای سه روز در بیمارستان به ارائه خدمت به مردم می‌پردازد.

بحرانی یادآور شد: در سال جاری چهار سهمیه متخصص ارتوپد داشتیم که دو ارتوپد جذب شدند و با پیگیری‌های انجام شده بدنبال جذب یک چشم پزشک و یک پزشک ارتوپد برای شهرستان دشتی هستیم.

وی اضافه کرد: شناسایی منازل مسکونی و واحدهای تجاری صنعتی و کارگاهی که دفع فاضلاب و پساب خود را در معابر و خیابان به شکل غیربهداشتی و غیراصولی رها می‌کنند به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۸
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی