کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دشتی گفت: ۱۱۰ هزار و ۴۸۹ رأس دام مجاز در شهرستان از ۳۱۲ هزار و ۶۰۷ هکتار مراتع استفاده می‌کنند.

 یوسف امیری  در حاشیه بازدید از مراتع شهرستان دشتی اظهار داشت: حفظ منابع طبیعی با مشارکت بسیج مردمی و همکاری عشایر امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۹ باب آب انبار در بخش مرتع شهرستان دشتی احداث شده که چهار باب آن در بخش شنبه و طسوج، چهار باب در بخش مرکزی و یک باب در بخش کاکی بوده و ۲ باب آب انبار نیز مرمت شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دشتی عنوان کرد: ۷ هزار و ۶۵۱ پروژه کوچک ذخیره نزولات آسمانی در این شهرستان احداث شده که ۸۷ پروژه آن در بخش مرکزی، ۲۰۰ پروژه در بخش کاکی و هفت هزار و ۳۶۴ پروژه نیز در بخش شنبه و طسوج قرار دارند.

امیری یادآور شد: در ۱۱ هزار و ۲۰۲ هکتار کپه کاری صورت گرفته و در ۵ هزار و ۹۲۴ هکتار نیز بوته کاری و هلالی آبگیر انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۶۸۷ هکتار بند خاکی در شهرستان دشتی احداث که ۵۵۰ هکتار آن در بخش مرکزی و ۱۳۵ هکتار نیز در بخش شنبه و طسوج است، بیان کرد: در شهرستان دشتی ۱۹۴ مرتع وجود دارد که هزار و ۵۳۳ نفر بهره بردار هستند.

وی افزود: ۱۱۰ هزار و ۴۸۹ راس دام مجاز در شهرستان دشتی قرار دارد که از مساحت ۳۱۲ هزار و ۶۰۷ هکتار مراتع این شهرستان استفاده می‌کنند.

منبع: فارس

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی