کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

نماینده مردم دشتی و تنگستان:

از خرید تضمینی گوجه فرنگی از کشاورزان در شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد.


سید کمال الدین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از تلاش های خبرنگاران در انعکاس اخبار شهرستان تقدیر کرد واظهار  داشت: از همان روزهای اول که کشاورزان عزیز دغدغه فروش محصولات خود داشتند پیگیری‌های مستمر و خوبی در مرکز کشور صورت گرفت.

وی افزود:   مکاتباتی با وزارت جهاد در این خصوص صورت گرفت و در صحن مجلس نیز در خصوص دغدغه کشاورزان و ضرورت رفع مشکلات این قشر زحمت کش صحبت شد.

شهریاری بیان کرد: در همین راستا نامه ای به رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نوشته شد که ضمن بررسی مشکلات گوجه کاران تیمی از اعضاء کمسیون به منطقه جهت بررسی موضوع اعزام کنند.

وی خاطر نشان کرد: در هفته گذشته نیزبه اتفاق اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از برخی مزارع گوجه فرنگی بازدید بعمل آمد و پس از جمع بندی آن در مرکز استان گزارشی به کمیسیون ارسال شد.

شهریاری یادآور شد: سه پیشنهاد در خصوص رفع مشکلات گوجه کاران به کمیسیون کشاورزی داده شد که به حمدالله مورد توجه قرار گرفت و رئیس کمیسیون نیز با  دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مکاتبه کرد و دکتر نوبخت نیز دستورخرید تضمینی گوجه صادر کردند.

وی بیان کرد: پیرو گزارش هیات کمیسیون کشاورزی و نشست های این هفته با رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولان وزرات جهاد کشاورزی آغاز خرید حمایتی گوجه غیر درجه یک و غیر میدانی  به ازای هر کیلو ۳۳۰ تومان انجام می شود.

شهریاری گفت: با هماهنگی های انجام شده گوجه کاران می توانند به ادارات و نمایندگی های جهاد کشاورزی در منطقه دشتی و تنگستان مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: درباره گوجه فرنگی درجه یک هم در تلاش هستیم با پیگیری و رایزنی که با مسئولین وزارت جهاد کشاورزی به خصوص تعاون روستایی داشته ایم زمینه فروش محصولات را در تهران و شهرهای سردسیر ایجاد شود .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۳
محمد ریزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی