کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
مردم بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی خواستار تسریع در تکمیل پروژه تعریض و بهسازی راه ارتباطی ناصری به این شهر شدند.

به گزارش گرنا: آنان می گویند: عملیات اجرایی قطعه دوم این جاده از سنا تا چاهگاه که در سال جاری آغاز شده بود، مدتی است متوقف شده و از مسئولان خواستند تا با تخصیص اعتبار زمینه از سرگیری این پروژه را فراهم کنند.

یکی اهالی بخش شنبه و طسوج گفت: قطعه اول این محور ارتباطی از ناصری تا نرسیده به روستای سنا در سالهای گذشته تکمیل و بهره برداری شد که در تسهیل و ایمن سازی تردد وسایل نقلیه و رفت آمد مردم در این جاده تاثیر زیادی داشت.

مرتضی کریمی افزود: امسال نیز کار اجرایی قطعه دوم این محور ارتباطی حد فاصل سنا تا چاهگاه آغاز شد اما مدتی است تعطیل شده و پروژه راکد است.

وی اضافه کرد: این جاده یکی از محورهای مهم ارتباطی شهرستان دشتی است که بخش شنبه و طسوج را با مرکز شهرستان و سایر نقاط استان بوشهر برقرار می کند و در فصل پائیز و زمستان که محصولات کشاورزی به بازار می رسد پر تردد و به دلیل عرض بسیار کم خطرناک و حادثه آفرین است.

یکی دیگر از مردم بخش شنبه گفت: محور ناصری به شنبه یکی از جاده های با عرض بسیار کم و آسفالت سرد مربوط به 27 سال پیش است که به جاده شوسه بیشتر شباهت دارد.

محسن دشتی افزود: عرض کم و بی کیفیتی آسفالت این محور سبب تصادفات و حوادث بسیاری در طول سال می شود و در موقع شب رانندگی در آن بسیار خطرناکتر است.

وی خواستار تسریع در اجرای قطعه های 2 و 3 این پروژه و تکمیل این محور مهم ارتباطی بخش شنبه با شهرستان و شهر خورموج شد.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان دشتی در گفت و گو با ایرنا با تائید مشکلات جاده شنبه به ناصری بیان کرد: راه ارتباطی ناصری به شنبه به طول 30 کیلومتر تنها محور ارتباطی مرکز بخش شنبه و طسوج با مرکز شهرستان است.

علیرضا پور رضا افزود: در سال گذشته با 15 میلیارد ریال اعتبار تعریض و بهسازی قطعه اول این محور به طول 10 کیلومتر حد فاصل ناصری به سنا تکمیل و افتتاح شد.

پور رضا افزود: امسال نیز برای 10 کیلومتر قطعه دوم این محور 10 میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب شد و پیمانکار با وجود تخصیص نیافتن اعتبار بیش از 35 درصد این 10 کیلومتر را کار کرده است.

وی تاکید کرد: به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار تصویب شده، مدتی است که این پروژه تعطیل شده و ما منتظر تخصیص اعتبار تصویب شده هستیم.

پوررضا اضافه کرد: قطعه سوم این پروژه نیز به طول 10 کیلومتر از چاهگاه تا شهر شنبه به دلیل نبود اعبتار آغاز نشده است.

رئیس اداره راه وشهرسازی دشتی افزود: برای تکمیل پروژه تعریض و بهسازی محور شهر شنبه 30 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که در صورت تامین این اعتبار در کمتر از یکسال این پروژه تکمیل خواهد شد.

پوررضا اظهار کرد: محور ناصری به شنبه یکی از محورهای مهم ارتباطی شهرستان دشتی است و با توجه به کشاورزی بودن منطقه از اولویت های اصلی برنامه های راهسازی این شهرستان است که امیدواریم با گشایش وضعیت اعتباری هرچه زودتر این پروژه اجرایی و تکمیل شود.

بخش شنبه وطسوج با 10 هزار نفر جمعیت یکی از قطب های اصلی کشاو رزی شهرستان دشتی است که در فاصله 135 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
محمد ریزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی