کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای بهسازی و روکش آسفالت جاده شهر اهرم به دلوار در استان بوشهر اختصاص یافت.

سید کمال الدین شهریاری افزود: جاده اهرم به دلوار یکی از محورهای مهم ارتباطی و ترانزیتی در شهرستان تنگستان است که ارتباط نوار ساحلی با مرکز این شهرستان را برقرار می کند.

وی افزود: تعریض و بهسازی این محور نقش بزرگی در توسعه نوار ساحلی تنگستان و استان بوشهر خواهد داشت.
شهریاری اضافه کرد: این محور به طول ۱۵ کیلومتر برای تعریض و اصلاح نقاط حادثه خیز و روکش آسفالت آن ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی اختصاص یافته و به اداره کل استان بوشهر ابلاغ شده است.
شهریاری اضافه کرد: براساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل کشور بزودی این پروژه به مرحله مناقصه و اجرا می رود.
شهریاری تاکید کرد: با این اعتبار علاوه برای بهسازی و روکش آسفالت نقطه حادثه خیز این محور در سه راهی روستای انبارک از سمت اهرم به دلوار نیز اصلاح می شود.
وی افزود: از اهداف مهم این پروژه کاهش تصادفات جاده ای، تسهیل در رفت و آمد مردم و بهبود وضعیت ترافیک این محور مهم ارتباطی است.

منبع:ایرنا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۵
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی