کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان دشتی از تشکیل ۹ کمیته در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی این شهرستان خبر داد.

حمید بردستانی امروز در اولین جلسه هماهنگی ستاد سفر شهرستان دشتی اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در نوروز سال ۹۵، ۶۵ درصد از مسافرین نوروزی که به استان بوشهر مسافرت کرده بودند از کیفیت خدمات رضایت داشتند.

وی ادامه داد: در این بررسی، ۸۴ درصد تمایل مجدد سفر و ۹۲ درصد رضایتمندی خود را از سفر به استان بوشهر اعلام کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان دشتی یادآور شد: مهمانان نوروزی که به استان بوشهر سفر کرده‌اند غالب آنها از قشر متوسط جامعه هستند و یکی از نقطه ضعف‌هایی که در گردشگری استان وجود دارد افراد متوسط و بالا به لحاظ درآمدی در ایام تعطیلات به استان ما سفر نکرده و نمی‌کنند و این باعث درآمد کمتری در این زمینه می‌شود.

وی افزود: بالاترین امتیاز سال گذشته در سطح استان متعلق به پلیس راه و جمعیت هلال احمر بوده و پخش فرآوردهای نفتی در جایگاه سوم قرار گرفت.

بردستانی تصریح کرد: مشکلات اصلی در سطح استان بوشهر در حوزه گردشگری کمبود شدید سرویس‌های بهداشتی است هر چند که در شهرستان دشتی در ورودی و خروجی مرکز شهرستان، سرویس‌های بهداشتی از وضعیت خوبی برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: کمبود خدمات بهداشتی درمانی در سطح استان به ویژه در بخش اورژانس و عدم سرویس‌دهی مناسب برای ارائه خدمات اینترنت در محل‌های اقامتی از دیگر مشکلات استان بوشهر در بحث جذب گردشگر است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان دشتی پیشنهاد کرد: معرفی نمادها و ظرفیت‌های این شهرستان به بهترین شکل انجام شود تا بتوان شاهد افزایش مسافران و مهمانان در طول تعطیلات نوروزی باشیم.

بردستانی از فعالیت ۹ کمیته در ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی شهرستان دشتی خبر داد و یادآور شد: کمیته خدمات امداد و نجات به مسؤولیت جمعیت هلال احمر، کمیته خدمات انتظامی، امنیتی به مسؤولیت نیروی انتظامی، کمیته پشتیبانی خدمات، حمل و نقل و ترافیک به عهده شهرداری، کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری در هر بخش به عمده بخشداران، کمیته خدمات اسکان و رفاه به عهده آموزش و پرورش، کمیته نظارت و تنظیم بازار به عهده اداره صنعت، معدن و تجارت، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات به عهده فرمانداری، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست به عهده شبکه بهداشت و درمان و کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی نیز به عهده اداره تبلیغات اسلامی است که به عنوان ۹ کمیته در ایام نوروز فعالیت می‌کنند.

وی افزود: شهرستان می‌تواند شمار بسیاری از گردشگران را به خود جذب کند و در صورت شناساندن درست آثار تاریخی، باستانی و گردشگری می‌توان صنعت گردشگری را در شهرستان دشتی رونق داد.

بردستانی تأکید کرد: تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان دشتی به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی است.

وی ادامه داد: برای اولین بار کمیته امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل شد که در سطح استان بر آن تأکید شده است.

در ادامه این مراسم رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیز گفت: مشخص نیست که نارضایتی‌هایی اعلام شده در حوزه بهداشت و درمان کجا بوده است.

اصغر بحرانی افزود: برخی از مسافرین نوروزی از ۱۱۵ انتظار دارند که خدمات درمانی صورت گیرد و با حضور پزشک در مکان‌های اقامتی کار طبابت انجام شود که این انتظار درستی نیست.

منبع: فارس

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۵
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی