کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: دو کارخانه رب گوجه‌فرنگی در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

محمدتقی منوچهری اظهار داشت: استان بوشهر از قطب‌های تولید گوجه‌فرنگی در سطح کشور است و ۱۲ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی استان زیر کشت این محصول رفته است که تاکنون ۱۴۰ هزار تن از سه هزار و ۵۰۰ هکتار برداشت شده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط اقلیمی مطلوب استان بوشهر باعث افزایش تولید محصول و برداشت زودهنگام گوجه‌فرنگی از مزارع استان شده است، ادامه داد: با ارائه محصول گوجه‌فرنگی دیگر استان‌ها شاهد اشباع بازار و کاهش قیمت محصول بودیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از بسته بودن مرزهای عراق به‌عنوان یکی دیگر از مشکلات کاهش قیمت نام برد و اضافه کرد: دو کارخانه رب گوجه‌فرنگی با ظرفیت هزار و ۵۰ تن در شهرستان‌های دیر و تنگستان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی از پیگیری برای کاهش هزینه‌های حمل بار به عنوان یکی از مشکلات مهم کشاورزان خبر داد و افزود: با سازمان جهاد کشاورزی در دیگر استان‌ها برای تامین محصولات مورد نیاز از کشاورزان استان بوشهر مذاکره شده است.

منوچهری همچنین از پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای ساخت کارخانه‌های رب گوجه فرنگی در استان بوشهر خبر داد و گفت: برای فروش محصول گوجه فرنگی استان بدون واسطه در تهران هماهنگی شده است.

وی با اشاره به تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن محصول گوجه فرنگی در استان بوشهر، بیان کرد: از دو سال پیش سطح زیرکشت این محصول در استان بوشهر ۱۰ درصد کاهش داشته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی