کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

استاندار بوشهر گفت: در سفر وزیر بهداشت به استان بوشهر ضمن افتتاح طرح‌های درمانی و بهداشتی با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان، عملیات اجرایی طرح‌های درمانی با اعتبار ۴۴۸ میلیارد تومان آغاز شد.

مصطفی سالاری در نشست شورای سلامت استان بوشهر با حضور وزیر بهداشت و درمان با اشاره به نتایج  برجام  در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: برجام آثار و برکات مهمی در عرصه‌های مختلفی داشت که در حوزه درمان هزینه خرید تجهیزات درمانی و دارویی به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

وی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت بیان کرد: قبل از برجام طرح تحول نظام سلامت اجرایی شد که آثار و برکات مهمی برای سطوح مختلف جامعه در پی داشت که جای قدردانی و سپاس از وزیر بهداشت و دست‌اندرکاران دارد.

استاندار بوشهر از افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر خبر داد و گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت تعدادهای تخت‌های بیمارستانی ۶۰۰ تخت افزایش یافت و به ۱۴۰۰ تخت رسید.

سالاری با اشاره به افزایش ۲٫۵ برابری تحت‌های مراقبت‌های ویژه افزود: مراکز ام.آر.ای استان بوشهر از ۲ مرکز به ۴ مرکز افزایش یافته است.

وی با اشاره به طرح‌های افتتاحی در سفر وزیر بهداشت به استان بوشهر تصریح کرد: در سفر وزیر بهداشت به استان بوشهر ضمن افتتاح طرح‌های درمانی و بهداشتی با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان، عملیات اجرایی طرح‌های درمانی با اعتبار ۴۴۸ میلیارد تومان آغاز شد.

استاندار بوشهر افزود: با تکمیل طرح‌های درمانی در کناز بیمارستان خلیج فارس بوشهر تعداد تخت‌های این مرکز درمانی از ۲۰۰ به بیش از ۷۰۰ تخت افزایش می‌یابد.

سالاری افزود: در برازجان هم بیمارستان جدیدی به جای بیمارستانی ۱۷ شهریور احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وزیر بهداشت به ۱۰ شهرستان استان بوشهر مسافرت کرد افزود: حضور یک عضو کابینه در یک سفر که به تمامی ۱۰ شهرستان استان هم سفر کرده باشد اتفاقی بی‌نظیر بوده که تاکنون وجود نداشته است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۳۰
اصغر رجبی

نظرات  (۱)

۳۰ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۰ اکبرتاج الدین
انشاالله این اعتبارات به روستای ماهم برسه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی