کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

دیدار با شاعر و پیرغلام اهل بیت در دشتی

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۳۵ ب.ظ

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی به همراه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان روز گذشته با شاعر و پیرغلام اهل بیت دشتی حاج احمد حاجی زاده دیدار نمود.

در این دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: خاندان حاجی زاده نقش مهمی در حفظ و گسترش آواهای مذهبی دشتی دارند.

حمید زارعی افزود: حاجی زاده شاعری خوش قریحه و مداحی با معرفت و نیک اندیش است که زبانزد عام و خاص می باشد.

وی اضافه کرد: امیدوارم بزودی شاهد چاپ اشعار ایشان که غالبا به مناسب اتفاقات تاریخی دشتی و مدح و رثای اهل بیت (ع) پرداخته است به زیور چاپ آراسته گردد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز گفت: حاجی زاده نه تنها خود در عرصه فرهنگ خوش نام است که فرزندان وی نیز به تاسی از پدر فرهیخته هستند.

احمد طیبیان مجرد افزود: فاطمه و روح الله حاجی زاده از معلمین پرتلاش و دلسوز و خلاق آموزش و پرورش هستند.

احمد حاجی زاده نیز با قدردانی از حضور مسئولین گفت: هر چند احساس در شعر عاشورا نقش مهمی دارد ولی هدف شاعر در وهله اول باید معرفی معارف عاشورا باشد.

شاعر و ذاکر اهل بیت (ع) افزود: ٧٧ سال پیش در روستای درگو به دنیا آمدم و سپس به شنبه مهاجرت کردیم و کشاورزی شغل اصلی من بوده و بیش از شصت سال است که ذاکر اهل بیت (ع) هستم.

منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی