کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

آغاز کد گذاری ملی روستاهای استان بوشهر

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ق.ظ

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر از آغاز عملیات اجرایی کد گذاری ملی روستایی در استان بوشهر خبر داد.

سید اسماعیل موسوی در نشست با بخشداران استان بوشهر اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم و جلب رضایت خاطر مردم در مناطق شهری و روستایی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در دولت تدبیر و امید است و در استان بوشهر، شاهد تلاش بی‌وقفه برای کیفیت بخشیدن به خدمات هستیم.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید شاهد توجه ویژه‌ای به روستاها بوده‌ایم و این مهم در استان بوشهر نیز با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متنوع و متعدد و با کیفیت محقق شده است.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر از آغاز عملیات کد گذاری ملی روستایی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: فرایند کدگذاری روستاها در استان بوشهر آغاز شده است.

موسوی با تشریح این برنامه تصریح کرد: تمام نقاط جمعیتی استان در قالب روستاها، آبادی‌ها، مکان‌ها و مزارع شناسایی می‌شوند و پس از برداشت مختصات ریاضی آن مناطق، شماره‌های ملی به آن مکان‌ها اختصاص پیدا می‌کند و پس از تصویب در هیأت دولت، برای اجرا به تمام سازمان‌های مرتبط ابلاغ می‌شود.

وی یادآور شد: این عملیات از امروز در استان آغاز شده و بخشداران حداکثر تا پایان آبان ماه امسال باید فرم‌های مربوطه را تکمیل و عودت دهند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر اظهار امیدواری کرد که بوشهر نخستین استان کشور باشد که موفق به عملیات کدینگ روستایی می‌شود.

موسوی بیان کرد: این طرح یک طرح ملی است که همزمان در سراسر کشور اجرایی می‌شود و همه مراحل و مقدمات آن فراهم شده است.

وی با اشاره به خدمات دولت به روستاها در سه سال گذشته گفت: موضوع کدینگ روستاها نیز در ادامه توجه ویژه دولت به روستاهاست و در سه سال اخیر توجه ویژه‌ای به روستاها در زمینه توسعه روستاها شده و به صورت هدفمند کارهای بزرگی صورت گرفته است.

موسوی تاکید کرد: در استان بوشهر نیز در حوزه مسایل اجتماعی، ورزشی، امنیت، رفاهی و تفریحی، گردشگری و طرح‌های هادی و نهضت آسفالت و همچنین بهداشت و درمان در روستاها اقدامات موثر و مطلوبی صورت گرفته و عموم مردم از این خدمات رضایت دارند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۴
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی