کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

کانون مسجد حضرت رسول اکرم (ص)اسلام آباد

اخبار و رویدادهای مختلف روستا و مطالب مذهبی

دوستان سلام این وبلاگ برای مسجد روستا ساخته شده و به مرور زمان تکمیل میشه.دوستان و هم ولایتی های عزیز ، برای ادامه کارنیاز به هم فکری و مشورت شما دارم و دوستانی که تمایل به گذاشتن مطلب دارند خصوصی بهم اطلاع بدن تا شرایط برای درج مطالب آنها فراهم بشه موضوع وبلاگ ، مطالب مذهبی ،فرهنگی و اخبار روستا می باشد . هر نوع خبری و مطلبی هست لطف کنید بهم اطلاع بدین باتشکر

برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان

مند: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن بداند جز تعامل در منطقه و احترام مبتنی بر شرافت وجودی به ملت ایران هیچ راه دیگری ندارد.

دکتر سید کمال الدین شهریاری در دیدار با کارکنان و فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان تنگستان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ امنیت کشور است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از پاسداران برای حفاظت از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: دشمنان دنبال بهانه هستند که بتوانند این نظام را از بین ببرند ولی در راس این نظام رهبری و فرماندهی قوی روز به روز به اقتدار ایران اضافه می کند.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه اقدامات و خونریزی دشمنان در کشورهای همسایه برای این است با استفاده از این ناامنی ها به مرزهای ایران نزدیک شوند.
شهریاری اضافه کرد: دشمن خیال باطل کرده و در این اقیانوس آتش و خون که در منطقه به راه انداخته نمی تواند کوچکترین ضربه ای به مردم و نظام اسلامی وارد کند.
شهریاری تاکید کرد: ایران اسلامی به برکت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و حضور و همراهی مردم، ارتقا این نظام و ثبات و امنیت کشور بیش از پیش به جهانیان نشان داده می شود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۳
اصغر رجبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی